Pravila in pogoji

 
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
 
S spletno trgovino EKO KMETIJA STRAŽAR upravlja podjetje
 
Bio mlin Stražar d.o.o.
Škocjan 3
1233 Dob
ID za DDV: SI65167589, smo zavezanec za DDV
Matična številka: 1192736000
TRR: SI56 6000 0000 0693 912 pri LON d.d., Kranj
 
v nadaljevanju "ponudnik".
 
V spletni trgovini  EKO KMETIJA STRAŽAR lahko kupujete 24 ur na dan. Uporaba je brezplačna. Ponudnik in kupec medsebojne obveznosti v zvezi s storitvijo e-trgovine urejata s temi splošnimi pogoji. Uporabnik za naročanje izdelkov potrebuje uporabniški račun in geslo, ki si ga ustvari sam.
 
Za pomoč strankam smo dosegljivi na telefonski številki 051 648 559 med 8.00h in 14.00h.
 
PONUDBA
 
Ponudba je predstavljena v katalogu, kjer so navedeni osnovni podatki o izdelkih, slike o videzu izdelka so simbolične, zato lahko barvni odtenki, videz in podobno odstopajo od dejanskega stanja izdelkov. Prodajalec mora kupca najkasneje po prejemu naročila obvestiti o napaki v katalogu. Spletna trgovina si pridržuje pravico do napak pri opisu in ceni izdelka, ki so nastale pri vnosu podatkov. Kupec si lahko ogleda ponudbo in oglaševanje na elektronskem naslovu Spletne trgovine EKO KMETIJA STRAŽAR.
 
CENE
 
Objavljene cene in cene v izdanih ponudbah veljajo samo za nakup preko spletne trgovine EKO KMETIJA STRAŽAR. Cene veljajo po veljavnem ceniku in vsebujejo DDV. Cene veljajo do objave novega cenika na spletni strani.  Najmanjši znesek enega celotnega naročila je 15€.
 
 
POSTOPEK NAKUPA
 
Če si želite ogledati, kaj je na voljo za nakup, enostavno prebrskajte spletni katalog izdelkov. Enostavno iskanje izdelkov vam omogoča tudi iskalnik, ki se nahaja zgoraj desno.
 
Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite gumb ''v košarico''. Zgoraj v sredini v »Košarica« lahko spremljate, koliko izdelkov imate v njej. Če z miško kliknete na gumb »Košarica«, se vam prikaže seznam izdelkov, ki jih imate v košarici in skupni znesek nakupa.
 
KORAKI PROCESA NAKUPA:
 
1. Poglej Košarico: tukaj lahko poljubno spremenite količine izbranih izdelkov. 
2. Kliknete gumb Na Blagajno. Če še niste prijavljeni, se lahko odločate med vrstami nakupa. Lahko se prijavite kot obstoječa stranka ali pa se na novo registrirate. Spletna trgovina omogoča tudi hitri nakup, kjer registracija ni obvezna – na blagajno kot gost.
 
3. Naslov plačnika: če ste že registrirani in že imate uporabniško ime in geslo, izberite obstoječ naslov ali pa vpišite nov, spremenjen naslov. Vnesite oziroma preverite svoje podatke in izberite gumb Nadaljuj.
 
4. Podrobnosti dostave: izberite obstoječ naslov ali vpišite potrebne podatke za dostavo izdelkov. Izberite gumb Nadaljuj.
 
5. Način dostave: izberite možnost, ki vam je najboljša. Možnosti so glede na ceno/težo ali izdelke lahko različne. Vpišite morebitne pripombe za dostavo. Izberite gumb Nadaljuj.
 
6. Način plačila: izberite možnost, ki vam je najboljša. Možnosti so glede na ceno/težo ali izdelke lahko različne. Vpišite morebitne pripombe k celotnem naročilu. Preglejte Pravila pogoje ter potrdite s kljukico v polju. Izberite gumb Nadaljuj. 
 
7. Potrditev naročila: še enkrat preglejte celotno naročilo in preverite količine naročenega blaga in cene izdelkov ter skupni znesek. Če so v naročilu kakršnekoli napake, se lahko vrnete nazaj in naročilo spremenite oziroma popravite.
 
8. Kliknite gumb Potrdi NAKUP. Naročilo je s tem potrjeno. Izpiše se vam številka naročila, sledite mu lahko v razdelko Moj račun -> Zgodovina. Informacije prejmete tudi na vaš e-naslov.
 
ODSTOP OD NAROČILA
 
Kupec lahko v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku brez posebnega razloga pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila. Obvestilo o odstopu lahko kupec predloži na obrazcu ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.
 
Ob vračilu morajo biti izdelki neodprti, nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži. Vračilu mora biti priložen podpisan obrazec za odstop od naročila ter tudi račun za blago.
 
Kupec mora blago vrniti podjetju v 14 dneh po pisnem sporočilu na naslov: Bio Mlin Stražar d.o.o., Škocjan 3, 1233 Dob.
 
Stroški pošiljanja vrnjenega blaga so na strani kupca. Kupec blago vrne ali izroči dostavni službi  najpozneje v 14 dneh po obvestilu, da odstopa od pogodbe. Ponudnik skladno s 43. d členom Zakona o varstvu potrošnikov vrne celotno kupnino najpozneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
 
Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
 
ZAVRNITEV NAROČILA
 
Naročilo, za katerega se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi spletna trgovina razpolaga, ne more izvesti, se zavrne. Potrošnik ne more zahtevati izpolnitve takega naročila.
 
OBDELAVA NAROČILA
 
Spletna trgovina bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetega naročila, pričela takoj po njegovem prejemu.
 
PLAČILO NAROČENEGA BLAGA
 
Kupec naročeno blago plača ob dostavi. Spletna trgovina EKO KMETIJA STRAŽAR bo naročeno blago kupcu dostavila skladno s pravili in ceno dostave.
 
NAČIN DOSTAVE
 
Dostava blaga je možna z lastno dostavo, z dostavno službo ali z osebni prevzemom po predhodnem dogovoru. Za zamude dobav zaradi ne-ažurnosti prevoznikov ne odgovarjamo. Trudimo se, da bi stroške dostave zmanjšali na najmanjšo možno raven, zato imamo lestvico cen dostave, ki je odvisna od količine nakupa.
 
SPREMLJANJE IN HRANJENJE NAROČIL
 
Po oddaji vašega naročila boste na vaš elektronski naslov prejeli obvestilo o prejemu in statusu vašega naročila. V tem sporočilu se nahaja tudi povezava za spremljanje statusa izvajanja vašega naročila na spletni strani trgovine EKO KMETIJA STRAŽAR. Hkrati pa preko te povezve dostopate tudi do seznama vaših shranjenih prejšnjih naročil.
 
REKLAMACIJE
 
Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani.
 
KOLIČINSKA REKLAMACIJA
 
V primeru, da izdelki količinsko ne ustrezajo (dobavljena količina in količina na naorčilu se ne ujemata), mora kupec o tem najkasneje v roku 8 dni po prevzemu obvestiti trgovino EKO KMETIJA STRAŽAR na elektronski naslov info@eko-moka.si in priložiti izpolnjen reklamacijski obrazec. V primeru upravičene reklamacije se kupcu nemudoma oziroma najkasneje v 8 dneh po prejetem obvestilu naknadno pošlje izdelek oziroma se vrne sorazmerna kupnina.
 
NAPAČNO BLAGO
 
Č je bilo dostavljeno napačno blago, mora kupec najkasneje v 8 dneh po prevzemu o napaki obvestiti trgovino EKO KMETIJA STRAŽAR na elektronski naslov info@eko-moka.si in priložiti izpolnjen reklamacijski obrazec. V primeru upravičene reklamacije se kupcu nemudoma oziroma najkasneje v 8 dneh po prejetem obvestilu naknadno pošlje izdelek oziroma se vrne sorazmerna kupnina. Ob prejemu pravega izdelka je dolžnost kupca, da napačno blago izroči dostavni službi in ji predloži natisnjen in podpisan reklamacijski obrazec, če tega ni storil že prej.
 
REKLAMACIJA FIZIČNO POŠKODOVANIH IZDELKOV
 
Če je v poslanem paketu karkoli poškodovano ali razlito, mora kupec takoj oziroma najkasneje v 3 dneh po prevzemu o napaki obvestiti trgovino EKO KMETIJA STRAŽAR na elektronski naslov info@eko-moka.si in priložiti izpolnjen reklamacijski obrazec. V primeru upravičene reklamacije se kupcu nemudoma oziroma najkasneje v 8 dneh po prejetem obvestilu naknadno pošlje izdelek oziroma se vrne sorazmerna kupnina. Ob prejemu pravega izdelka je dolžnost kupca, da napačno blago izroči dostavni službi, ji predloži natisnjen in podpisan reklamacijski obrazec in sodeluje pri zapisu zapisnika o poškodbi blaga.
 
REKLAMACIJA, SKLICUJOČA NA STVARNE NAPAKE
 
Skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov prodajalec odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna:
 
1.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3.     če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4.     če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan samo zaradi obvestila.
 
Potrošnik mora o stvarni napaki izdelka prodajalca obvestiti v roku dveh mesecev preko elektronskega naslova info@eko-moka.si in izpolniti reklamacijski obrazec, v katerem poda natančen opis napake. Potrošnik mora prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda in če napaka ni sporna, podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugodi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, podjetje v enakem roku poda potrošniku pisen odgovor.
 
Izdelek s stvarno napako skupaj z reklamacijskih obrazcem vrnite na naslov Bio Mlin Stražar d.o.o. Če je le mogoče, ga bomo zamenjali, v nasprotnem primeru pa vam vrnili kupnino. EKO KMETIJA STRAŽAR si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo če ugotovi, da je neuporabnost artikla posledica vašega nepravilnega ravnanja.
 
LASTNIŠTVO BLAGA
 
Vse dobavljeno blago ostane do celotnega plačila last spletne trgovine EKO KMETIJA STRAŽAR.
 
RAČUNI
 
Cena blaga na računu velja po ceniku, ki je veljal ob naročilu blaga. Račun prejme kupec ob prejemu blaga.
 
VARNOST
 
Nakupovanje in plačevanje prek spletne trgovine je varno in zaščiteno s protokolom SSL. Vsi podatki, ki nam jih posredujete, so zakodirani s pomočjo tehnologije za šifriranje podatkov SSL. Ta napredni postopek šifriranja podatkov omogoča, da osebnih podatkov ni mogoče prestreči. 
 
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
 
Skladno z zakonskimi normativi Bio Mlin Stražar d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
 
Podjetje Bio Mlin Stražar d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
 
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
 
 
 
 
 
 
© Bio mlin Stražar d.o.o. 2018
OpenCart OC Europa by CsillámVilág naredil Simbiont